Rabu, 8 Julai 2015

VIVIX UNTUK AWET MUDA

Bismillah.

Assalamualaikum semua.  Saya doakan semuanya sihat & diberi kelancaran dalam melaksanakan semua perkara terutama menghidupkan amalan 10 Ramadhan terakhir.

Memandangkan bulan ni Promo VIVIX, dan sana sini orang dok menayang testimoni VIVIX UNTUK AWET MUDA, jadinya, saya pun nak kongsikan juga pada anda mereka yang gembira dengan perubahan diri sejak mengambil VIVIX sebagai supplement harian mereka.

Antaranya, si cantik manis Ayu Raudhah.  Dia ni memang semulajadi dah cantik, bila ambil VIVIX bertambah-tambah manis dan nampak lebih muda gitu kan.


ayu raudhah yang ayu aje tengok...

Testimoni yang kedua adalah Master Coordinator dalam Shaklee.  Yang sebelah kanan tu gambar beliau selepas hampir sebulan mengamalkan vivix.  katanya, liang roma semakin mengecil/rapat, glowing, flawless dan chantik kan..
Master Coordinator Wan Fatihanum

Seterusnya ialah testimoni VIVIX yang menunjukkan perubahan yang amat ketara selepas 3 bulan pengambilan.  Nampak kan yang sebelah kanan tu tambah muda, pipi menonjol gitu (macam anak dara).  Suka suka suka. 
muda dan ayunya....
Cuba tengok testimoni yang ni pulak. Perubahannya memang ketara.  Flawless itu sudah pasti, nampak berseri-seri aje.  Aduh, tergodanya dengan perubahannya.


Sempena promo VIVIX bulan ni, saya pun dah grab 2 botol terus.  VIVIX twinpack a.k.a VIVIX YES pack ni memang jimat ye.  Hampir RM200.00 dapat jimat.  Ingat ye, kalau beli VIVIX 2 botol bulan ni, anda akan dapat:
* keahlian percuma (selalunya kena bayar RM69.50 untuk keahlian seumur hidup)
* percuma Vitalea MultiVitamin
* cash bonus yang akan masuk akaun anda terus pada bulan 8 nanti.

kalau nak beli 1 boleh tak?  Mestilah boleh.
Kalau nak beli 6 botol anda dapat lagi extra free 1 botol.

Jom order.



Happy sharing!

>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> Untuk berinteraksi secara langsung, boleh add FB saya : Zahiti Muhammad Hamdi 
>> Anda juga dialu-alukan untuk ke Facebook Page: Sihat Sejahtera


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage