Selasa, 10 Jun 2014

DENGAN OMEGA GUARD ~ SELESEMA PUN MALU NAK DATANG

Assalamualaikum

Ramai tahu kebaikan minyak ikan untuk tubuh badan kan.  Apatah lagi minyak ikan Shaklee atau lebih dikenali dengan Omega Guard.  Omega Guard dihasilkan dari ikan laut dalam yang memang berkualiti tinggi.

Selain tu, Omega Guard mengandungi EPA dan DHA yang sangat bagus untuk perkembangan otak anak-anak.  Ianya juga bertindak sebagai imun booster kepada tubuh.

Anak-anak memang mudah dijangkiti demam, selesema disebabkan kurangnya sistem pertahanan tubuh yang baik.  Apa kata, berikan anak-anak kita Omega Guard sebagai persiapan untuk tubuhnya mampu melawan sebarang jangkitan.

Sekarang, kita ikuti perkongsian dari sahabat kita ni mengenai kebaikan Omega Guard kepada anak-anak mereka.  'Hati senang tengok anak sihat'.

 Kahak, selesema beransur kurang


 Selesema kering



 Anak semakin fokus dan jarang demam


Gembira bila anak-anak membesar dengan sihat dan dapat memberikan tumpuan pada apa yang kita ajar walaupun masih kecil.  Bak kata pepatah, 'Melentur buluh biarlah dari rebungnya'.  Badan sihat otak pun cergas.

Nak tahu lebih lanjut tentang khasiat Omega Guard ni?  Jom, kita borak-borak...kat telefon boleh, facebook pun lagilah boleh.  

Ramai dah rasai kesan baiknya Omega Guard ni.  Anda bila lagi, jangan lepaskan peluang menikmati kehidupan yang lebih baik ni ye.
 
>> Zahiti | 019 705135 
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda 
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi 
>> FanPage: Sihat Sejahtera 

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage