Khamis, 16 Oktober 2014

ESP MEMBANTU MENJAYAKAN PENYUSUAN

Alhamdulillah........diberikan kesempatan mencoretkan sesuatu hari ni untuk perkongsian bersama.


 
Ada yang tanya betul ke ESP Shaklee membantu menjayakan penyusuan?  Jawapannya mudah aje.  ESP ni kan makanan tambahan yang membantu tubuh si ibu melengkapi/menampung mana-mana kekurangan daripada makanan seharian yang diambil.  Antara khasiat ESP ialah meningkatkan penyerapan protein dan meningkatkan ketumpatan tulang kerana di dalam ESP terkandung 9 asid amino penting dan protein yang diperlukan tubuh tetapi tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh.
 
Ibu yang menyusukan bayinya dan mengambil ESP secara konsisten pasti mendapati penyusuannya bertambah lancar dan secara tidak langsung semua manfaat yang terkandung dalam ESP dapat diserap sebaiknya.  Bila badan si ibu sihat, fikiran tenang, tentulah susu ibu yang dihasilkan berkualiti dan memenuhi kehendak si manja kan. 
 
 
Alhamdulillah, setakat ni komen positif je yang saya/raka-rakan dalam Shaklee ni terima berkaitan ESP ni.  Testimoni yang dikongsikan juga mengujakan.  Syukurlah sebab impian membantu insan lain menjayakan penyusuan susu ibu sepenuhnya terlaksana dan yang lebih utama, tuntutan agama itu sendiri dapat dipenuhi.
 
 
ESP ni terkandung dalam Set 3M (+ alfalfa, vitalea, vitamin c, ostematrix n b complex)
 
 
Hasil tuaian pada pengambilan supplement Shaklee 

 
Dari mengandung, berpantang dan menyusukan tetap setia dengan ESP

 
 
Jangan tak tahu, dengan pengambilan ESP, bukan sahaja si ibu mendapat kulit yang cantik, halus dan berseri, tempiasnya dapat juga kat anak tau.  Si ibu boleh kurangkan berat badan dengan ESP ni juga. 
 
Kalau berhajat nak tahu lanjut/berminat untuk dapat ESP pada harga terbaik sepanjang Oktober ni, hubungi saya terus ye. 
 
 





>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

1 ulasan:

  1. hai Zahiti.....info yg berguna terutama kepada para ibu yang menyimpan niat utk terus memberikan susu ibu kepada anak kecil...

    BalasPadam

nRelate Posts and Homepage