Selasa, 14 Julai 2015

SET RAYA SHAKLEE

Bismillah.
 
Assalamualaikum semua.  Hari ni dah 27 Ramadhan.  Tinggal beberapa hari lagi Ramadhan nak berlalu pergi.  Syawal pulak menjelma, nak meraikan kemenangan kita dapat berpuasa selama sebulan.  Bukan puasa tahan lapar & haus aje ye, tapi berpuasa dari semua sudut; kalau sebelum ni yang kurang elok perangai, akan bertambah elok lah perangai bila menjelang Syawal dan bulan-bulan seterusnya. 

Bercakap mengenai Syawal, yang pasti terbayang mestilah balik kampung kan.  Dengan hidangan makanan yang pelbagai jenis, rasa, rupa.  Perut pulak menari-nari minta diisi bila mata dijamu dengan hidangan yang enak.  Kalau makan banyak, jangan salahkan makanan pulak.  Salahkan nafsu sendiri ye yang tak berapa nak terkawal tu.

Dah makan itu, ini, mesti sesak senak perut dengan macam-macam rasa ada.  Kolestrol yang paling banyak masuk, betul tak?  Jadinya, untuk mengelakkan terjadinya perutku boroi di hari raya, eloklah kita kawal ye dengan cara mengamalkan Set Raya Shaklee khas untuk pecah lemak & memudahkan detoks (buang air besar). 
Kalau nak amalkan keempat-empat supplement dalam Set Raya Shaklee memang amat digalakkan.  Bagi yang berkeinginan untuk mendapatkan set raya shaklee tapi bajet dah banyak lagi ke persiapan raya dan pulang ke kampung, jangan risau ye, anda masih berpeluang dapatkan set raya shaklee edisi yang bajet punya.

Kita boleh aje mix & match supplement dalam set raya shaklee ni, ikut fungsi supplement itu sendiri.  Lecithin mesti jadi supplement wajib ye.

Ni cadangan jodoh untuk Lecithin:
  • alfalfa + lecithin
  • herblax + lecithin
  • alfalfa + herblax + lecithin
  • alfalfa + garlic + lecithin
  • alfalfa +  herblax + lecithin
  • alfalfa + herblax + garlic + lecithin [ yang ni highly recommended :-) ]
Nak merasai nikmatnya raya dan bergembira, pastikan Set Raya Shaklee sentiasa di sisi.  Memandangkan urusan pos berhenti seketika sepanjang hari perayaan ni, saya dengan rela hati boleh hantarkan terus ke tangan anda khas untuk yang tinggal di sekitar Ayer Hitam, Parit Raja, Yong Peng. (yang berdekatan dengan 3 pekan ni pun boleh).  

Hubungi saya dan nyatakan supplement yang anda mahu, saya akan sediakan stok khas untuk anda.

Happy sharing!

>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> Untuk berinteraksi secara langsung, boleh add FB saya : Zahiti Muhammad Hamdi 
>> Anda juga dialu-alukan untuk ke Facebook Page: Sihat Sejahtera


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage