Rabu, 3 Jun 2015

VIVIX MENGAKHIRI KANSER PAYUDARA

Assalamualaikum.

Hari ni saya terpanggil untuk berkongsi secara ringkas mengenai kanser payudara di kalangan wanita.  

Kanser payudara berpunca daripada perkembangan sel-sel dalam tisu payudara secara tidak terkawal.  Jika ianya tidak dikesan dan dirawat dengan segera, kanser payudara boleh merebak ke seluruh badan.   Kanser payudara juga merupakan kanser menduduki takhta pertama di kalangan wanita dan ianya dikategorikan sebagai kanser yang paling ramai dihidap oleh rakyat Malaysia. 

Kanser payudara merupakan ancaman utama kepada 14 juta penduduk di Malaysia di mana statistika menunjukkan dalam setiap 20 orang wanita di Malaysia, seorang daripadanya berisiko untuk mendapat kanser payudara.




Ini pula adalah tanda-tanda awal yang kita sendiri boleh kesan kehadiran kanser payudara.  Sebab itulah, setiap wanita digalakkan untuk membuat pemeriksaan sendiri payudara bagi mengesan sebarang kelainan pada payudara anda.  Biasanya pemeriksaan sendiri boleh dilakukan selepas tamat tempoh haid setiap bulan.  Jika mendapati sebarang kelainan/was-was , segeralah rujuk kepada hospital yang berdekatan.

Saya juga nak berkongsi pengalaman seorang wanita yang pernah didiagnos menghidap kanser payudara dan bagaimana beliau kini telah bebas daripada kanser tersebut.



saya adalah esorang bekas pesakit kanser payudara 11 tahun lalu.
pada 4 tahun yang lalu, saya mempunyai tanda-tanda tumor semasa pemeriksaan tahunan dengan onkologi saya.  Julat pemeriksaan adalah antara 0-3S (sudah tentu tidak ada yang mempunyai 0).  Pada tahun 2004, ia adalah kira-kira 18Setiap tahun, ia telah perlahan-lahan dan pada 2007 ia meningkat kepada 20.7.
ini adalah amaran awal bagi saya walaupun pakar onkologi saya menidakkannya.

saya mula menggunakan vivix pada bulan Ogos 2008.  Pada Oktober 2008, saya menjalani pemeriksaan tahunan dan tanda-tanda tumor saya turun kepada 9.3. wow! satu-satunya perkara yang saya lakukan secara berbeza mengambil vivix.

sejak penemuan saya dengan kanser payudara, saya telah berjanji untuk membantu orang lain menjalani kehidupan yang lebih sihat. Saya tidak mencari ShakleeShaklee telah menemukan saya dan setiap hari saya sangat bersyukur dalam hidup saya.  Shaklee telah membantu saya mengubah sesuatu yang negatif menjadi positif dengan memberikan saya peluang untuk berkongsi cerita saya  untuk membantu orang seperti saya dengan produk yang benar-benar berkesan


Mengapa pula vivix disyorkan bagi pesakit kanser?   Berikut ialah manfaat Vivix, si tonik ajaib tu:

  • menggalakkan rangsangan penuaan yang sihat
  • membantu menghalang kanser
  • mengurangkan risiko sakit jantung
  • mengurangkan komplikasi pesakit diabetes
  • menyokong kesihatan sendi
  • mengurangkan insiden bagi penyakit alzheimer
  • membantu dalam mengurangkan berat badan
  • meningkatkan sistem imun
  • meningkatkan kesihatan mata
  • menyokong kesihatan keseluruhan


 Alhamdulillah, testimoni di atas pernah didiagnos kanser payudara mengambil vivix bagi mengakhiri kanser payudaranya.  Jika anda atau di kalangan ahli keluarga atau sahabat anda menghidap kanser payudara atau kanser yang lain, suka saya syorkan agar menambah vivix dalam hidangan harian anda, selain meneruskan rutin kimoterapi dan mengambil ubat-ubatan yang dibekalkan oleh pihak hospital.

Sihat itu nikmat kan.

Hubungi saya untuk konsultasi terbaik kepada anda.








Happy sharing!

>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> Untuk berinteraksi secara langsung, boleh add FB saya : Zahiti Muhammad Hamdi 
>> Anda juga dialu-alukan untuk ke Facebook Page: Sihat Sejahtera


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage