Selasa, 2 Jun 2015

KANSER USUS SEMBUH

 Assalamualaikum.

Untuk pengetahuan semua, bagi wanita, kanser usus berada di tangga ketiga selepas kanser payudara dan kanser serviks.  Manakala bagi lelaki, kanser usus inilah yang paling kerap berlaku.  Allah, mohon dijauhkan kita semua dari kanser usus dan kanser-kanser yang lain.  Lebih membimbangkan, terdapatnya peningkatan bilangan pengidap kanser usus di kalangan lelaki dan juga wanita bila usia mencecah 50 tahun dan ke atas.

Kanser usus merujuk kanser yang terjadi sama ada pada usus besar mahupun usus kecil.  Di kesempatan ni, saya nak kongsikan pengalaman Mary yang menderita kanser usus dan doktor memaklumkan yang peluang untuknya hidup hanyalah antara 3 hingga 6 bulan sahaja.  Dan, di sinilah bermulanya beliau mengenali Shaklee sebagai solusi kepada penyakit kanser usus yang dialaminya.

 
 Pada bulan Mac, Mary, 68 telah dikhabarkan dia hanya mempunyai tempoh antara 3 hingga 6 bulan sahaja lagi untuk hidup selepas menderita rawatan kanser usus selama 7 tahun. Kemudian dia mula mengambil Set Kanser Shaklee termasuk 2 paket Nutriferon setiap hari. Selepas 3 minggu dia menelefon saya untuk memberitahu keputusan ujian CEA (CEA bermaksud ujian darah Carcinoembryonic Antigen - ujian darah yang memantau protein yang menunjukkan kehadiran kanser) telah menurun dari 17 kepada 11, dan dia sangat teruja. 
Ini kali pertama berlaku penurunan sejak dia diberi rawatan 7 tahun dahulu. Saya menerima panggilan Mary ketika sedang menghadiri perjumpaan Shaklee dan dicadangkan mengambil Nutriferon 4 ke 6 peket sehari. Saya menyampaikan perkara tersebut kepada Mary dan dia menambah kuntiti Nutriferon setiap hari. Dia semakin teruja, ujian imbasan menunjukkan penurunan dari segi saiz dan bilangan tumor di dalam badannya. 
Jadi, dalam masa 6 bulan selepas mengambil Shaklee dia keluar melancong 2 bulan ke Italy. Mary akhirnya mengambil 15 Nutriferon sehari dan rasa rasa dia masih dengan regimen tersebut. Pada May 2007, dia pergi semula ke hospital yang meletak tempoh hayat dia, pakar bedah memberitahu yang dia sepatutnya telah mati pada 2004; bagaimanapun kini dia bebas dari kanser.

Ini pula set kanser yang dicadangkan pengambilannya beserta fungsinya secara ringkas:
Vivix - Berperanan memperbaiki sel sihat dan merencat sel kanser, mempercepatkan proses penyembuhan.
Alfalfa - Mengalkalikan tubuh supaya sel kanser menjadi pasif
Peppermint Ginger Plus -  Mengatasi rasa loya kesan ubat kimo
Performance Drink - Terhidrasi atau menghalang kehilangan bendalir dalam badan
ESP - Kritikal bagi memastikan paras kalori dan protein mencukupi. Pesakit perlu tenaga lama dengan paras glukosa yg rendah.
Vitalea - Mengandungi kesemua vitamin dan mineral yang diperlukan tubuh
Vita-C - Dos vitamin C yang lebih tinggi membantu mempercepatkan proses pemulihan sel baru
B-Complex -  Sangat penting untuk penghasilan sel darah merah
Omega GuardUntuk mengurangkan eicosenoid tak baik yang merangsang perkembangan sel kanser
DTX Complex - Detoks hati dari ubat kimo yang beracun dua minggu selepas tamat kimo
Nutriferon - Menggalakkan penghasilan interferon. Interferon menggalakkan penghasilan lebih banyak sel imun
Caratomax - merupakan vitamin A yang membantu mengawal pengembangan sel sihat selepas terapi kimo


Nilai kesihatan tiada galang gantinya walaupun dengan duit yang banyak.  Jadi, sebagai salah satu ikhtiar dalam penyembuhan kanser yang dideritai, Set Kanser Shaklee boleh membantu.

Jika anda berminat untuk mendapatkannya, boleh hubungi saya untuk proses seterusnya.  Saya sedia membantu anda untuk hidup lebih sihat dan ceria.


Happy sharing!

>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> Untuk berinteraksi secara langsung, boleh add FB saya : Zahiti Muhammad Hamdi 
>> Anda juga dialu-alukan untuk ke Facebook Page: Sihat Sejahtera


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage