Ahad, 11 Januari 2015

SAYA SUKA ESP!

Assalamualaikum pembuka bicara.

Saya suka ESP!  


Masa mula-mula kenal ESP, tak tahu pun yang ESP ni memang jadi produk yang hangat setiap masa.  Permintaannya sentiasa tinggi, lagi-lagi kalau tengah promosi ESP.

Bila baca testimoni orang yang ambil ESP ni, teruja sungguh nak mencuba jugak.  Tapi bila tengok harga dia, berkira-kiralah juga.  Iyalah, biasalah kita ni, bila tengok harga je terus kata mahallah, tunggu ada bajetlah. Tapi dalam hati berkata-kata, aku nak cuba juga ESP ni.  Lagipun masa tu, saya memang menyusukan anak saya dan berhajat untuk kumpul stok susu.

Alhamdulillah, tak lama lepas tu, bajet ada, saya terus sambar ESP 1 canister.  Tak ingatlah berapa harga dia, lagipun belum jadi ahli lagi masa tu.  Canister pertama ESP saya mampu bertahan 3 bulan, sebabnya, saya jarang-jarang bancuh. Macam-macam menu ESP saya cuba.  Campur dengan milo, air soya kotak, air coklat, air oren twister, bancuh dengan air masak macam tu aje pun pernah saya cuba.  Saya ikut betul cara pengambilannya, tak campur dengan air berkafein, bukan dengan air panas atau air bergas.  Tak ingatlah nak berapa canister ESP saya amik sampai hari ni.  Memang dah banyak....alhamdulillah.  Banyak manfaatnya kalau konsisten ambil ESP ni, sebab tulah tak pernah putus ESP ni kat rumah saya.

Kadang-kadang tu, masa bancuh dan minum ESP, saya terpaksa menyorok sebabnya, anak saya nombor 4 tu, Zura, suka sangat minum ESP.  Siap dia kata, ESP tu susu dia..hehehe

Sepanjang mengandung, saya memang akan pastikan ambil ESP setiap hari.  Sampailah sekarang, ESP memang sentiasa ada untuk saya.  Alhamdulillah, tengok anak saya yang kecil ni, Izzat Fikri Haji Isnor, kulitnya cerah, halus, bersih, kalau kena gigit nyamuk pun tak meninggalkan parut.  Nyamuk pun gigit-gigit manja je kulit anak saya, sebabnya kalau gigit betul-betul, maunya nyamuk tu mabuk.  Iyalah, Izzat minum hanya susu ibu, susu ibu pulak penuh supplement Shaklee, jadi badan Izzat memang mantap dan terhalang dari gigitan nyamuk.

Kalau diperhatikan, susu perahan saya memang pekat dan alhamdulillah, memang stok mencukupi untuk Izzat. Sampai terlebih-lebih stok untuk Izzat. Tu yang dalam perancangan nak beli deep freezer khas untuk simpan susu Izzat.

Pada saya, tak rugi mencuba ESP ni.  Bukan hanya untuk kebaikan si ibu tapi si anak pun turut dapat khasiatnya.

Jika nak baca testimoni lain mengenai ESP, boleh tengok di sini ye.

Berhajat untuk mencuba ESP?  Hubungi saya ye, saya tunggu panggilan anda. 
 

>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi 
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage