Selasa, 3 Jun 2014

ESP SHAKLEE ~ SUSU JADI PEKAT, BAYI KENYANG

Assalamualaikum.
Melalui pengalaman sendiri, dengan pengambilan ESP Shaklee, susu badan saya bertambah pekat dan anak saya cepat kenyang Berbanding dulu sebelum saya ambil ESP Shaklee, anak saya seolah-olah tak puas menyusu, tu yang asyik nak bergayut je.  Badan saya pun jadi penat, mengiring terlalu lama. 

Satu hari tu, saya cuba minum ESP Shaklee bagi menggantikan makan tengah hari.  Sebelum balik lagi, baju dah lencun habis dah dek susu yang keluar mencurah-curah (wow bestnya), tapi ku tahankan jua.  Memandangkan suami ambil saya balik kerja, jadi dapatlah saya susukan anak saya terus masa dalam kereta. 
Biasanya anak saya akan mengambil masa yang agak lama menyusu, tapi hari tu, kejap je, payu dara masih berat lagi. Hehehe.  Bila disuakan lagi, dia tak nak.  Dah kenyang la tu.  Seronoknya rasanya. 
Sedikit perkongsian dan tips, kandungan susu ibu adalah air.  Pastikan pengambilan air tidak kurang 2 liter sehari membantu pengeluaran susu yang baik.  Bagi yang mengepam, jangan culas waktu mengepam ye.
Tengok kawan-kawan kita ni yang seronok dengan hasil pengambilan ESP Shaklee.
1.  Dapat menyusukan anak yang kembar dengan pengambil ESP Shaklee.

2.  Wow, stok perahan susu yang meriah, syabas ye sahabat.  Yang ni dia ambil ESP Shaklee dan Alfalfa

 Nak juga dapat manfaat dengan pengambilan ESP Shaklee ni?  Apa kata anda cuba ESP Shaklee.  Dah cuba, pasti tak menyesal dan pelaburan yang berbaloi-baloi.
 
>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
 >> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
 >> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage