Ahad, 9 November 2014

SET BERPANTANG SHAKLEE MEMANG MENGUNTUNGKAN

Alhamdulillah...berpantang kerana melahirkan cahaya mata ke-5 secara normal baru-baru ini saya berpeluang untuk menggunakan sepenuhnya Set Berpantang Shaklee.  Selama ni asyik baca testimoni hebat mereka yang telah mengambil set berpantang Shaklee.
Set berpantang yang saya ambil ialah
Zinc Complex
B Complex
Vitalea
Vitamin C
ESP
Ostematrix
....dan 2 minggu sebelum tempoh berpantang tamat, saya tambah pengambilan supplement Shaklee...
Lecithin
Omega Guard
Herblax
Alfalfa
Lebih kurang 10 hari saya berpantang di kampung mertua lepas tu saya balik rumah sendiri.   Dapatlah saya menghabiskan urutan 7 kali semasa di kampung.  Segar rasa badan bila dah completekan semua urutan tu.
Lepas habis berurut, bermulalah rutin harian saya menguruskan anak-anak sekolah dan menguruskan rumah tangga memandangkan saya dah balik rumah sendiri dan suami pun dah mula bekerja.  Saya memang pastikan saya tak skip pengambilan mana-mana vitamin berpantang sebab saya perlu menguruskan banyak perkara.  Iyalah, anak pun dah ramai, memang kena buat kerja dengan pantas.
Rasa bertuah sangat dapat mengenali Shaklee dan seterusnya merasai #ShakleeEffect ketika berpantang kali ni.  Rumah pulak bertingkat, memang selalulah kena naik turun tangga.  Banyak tenaga nak guna.
Jiran yang datang ziarah pun pelik tengok saya turun tangga lajunya.  Dia tanya dah sihat ke?  Alhamdulillah, dengan Shaklee badan sihat.  Susu badan memang mencukupi untuk si kecil.  Buktinya...si kecil tidur dengan lena dan hanya bangun bila nak susu atau lampin penuh.  Teruja sungguh tengok lampin si kecil kejap je dah penuh. 
Oh ya! Bersyukur sangat kerana kelahiran kali ni saya dan keluarga dikurniakan seorang anak lelaki.  Akhirnya ALLAH memakbulkan doa kali semua.  Memang berbeza ye cara penyusuan anak lelaki ni.  Apa yang boleh saya katakan, anak lelaki memang kuat menyusu dan saya kenalah pastikan susu saya dapat memenuhi kehendaknya.  Dengan Shaklee, InsyaAllah dunia penyusuan si kecil akan mudah dan lancar.  Amin...
Nak merasai juga kesan Set Berpantang Shaklee?  Hubungi je saya ye.






>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage