Isnin, 8 September 2014

SET BERPANTANG SHAKLEE ~ MEMANG SUPERB

Assalamualaikum.

Pagi tadi sempat bersarapan dengan seorang kawan sekerja yang baru memulakan tugasnya hari ni setelah bercuti 3 bulan berpantang anak kedua.

Tengok dia pagi tadi, memang ada penyusutan saiz badan berbanding sebelum dia hamil.  Katanya mungkin penat menguruskan dua orang anak dan baru nak menyesuaikan diri untuk menguruskan anak kecil setelah 5 tahun kelahiran anak pertama.

Sebelum bersalin hinggalah berpantang, beliau memang ambil set asas hamil dan set berpantang shaklee.  Beliau turut menambah ESP dan Ostematrix Shaklee dalam set pantangnya.  

Seronok dengan perkongsiannya:

"Badan tak rasa letih, takde sembelit, macam tak dalam pantang".

Emaknya siap tanya lagi, 'engkau ni tak sakit ke, cergas aje"...

Heheh, seronoknya dengar.  Dan beliau mengakui keberkesanan mengamalkan produk Shaklee ni. 

*****************

Sebelum dia ambil set berpantang Shaklee ni, dia ada jugak tanya dengan saya, kalau ambil set pantang Shaklee ni ok tak.  Saya bagitau dia, untuk kehamilan dan berpantang saya yang akan datang (hihihi) saya nak merasai sendiri pengalaman hebat bersama-sama set-set Shaklee ni.  Jadi, dia ambil keputusan untuk mencuba set berpantang Shaklee setelah terlebih dahulu mengambil set asas kehamilan Shaklee iaitu Vitalea, B complex dan Chewable Vitamin C (dia amik chewable sebab waktu tu stok Vitamin C Sustained Release tu belum ada).

Hai, seronoknya dengar.  

Set bajet kehamilan:
* b complex
* vitalea

Set asas kehamilan:
* b complex
* vitalea
* vitamin C
* ostematrix

set berpantang:
* b complex
* vitalea
* vitamin c
* zinc complex

untuk mengelakkan sembelit sepanjang kehamilan dan berpantang ambillah Ostematrix, ianya  membantu badan lebih segar, mengurangkan rasa sakit dan lenguh badan serta melancarkan pembuangan air besar.

Dan, untuk menambahkan dan mengekalkan tenaga sepanjang hari serta menjadikan kita kenyang, ambillah ESP, susu berasaskan soya yang penuh dengan protein yang sangat digalakkan pengambilannya bagi memastikan tubuh ibu dan anak mendapat protein yang secukupnya.



>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage