Isnin, 1 September 2014

PENANGAN MEAL SHAKE...SELERA MAKAN ANAK BERTAMBAH BAIK

Tentu tak jadi masalah kan kalau anak-anak yang sedang membesar ni tak memilih makan.  Makan je apa yang kita hidang.

Tapi berapa ramai pula anak-anak yang memang semula jadinya memang memilih makanan.  Ada yang tak nak langsung sentuh sayur...dan ada juga yang tolak terus kalau diberi makan nasi.  Jadi, apa pilihan yang ada pada ibu bapa untuk beri makan pada anak-anak?

Nak sediakan makanan yang menarik, colorful, macam2 design macam gambar kat bawah ni akan ambil masa yang lama.  Belum tentu lagi anak-anak nak makan.


Apa kata ibu bapa di luar sana berikan anak-anak MEAL SHAKE Shaklee....

  • ianya merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.   
  • ia juga menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.
  • ia mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tak perlu.

Meal Shakes juga hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pastinya digemari seisi keluarga kerana ia adalah sarapan segera yang berkhasiat dan lazat serta mampu dibeli serta hidangan yang ideal, rendah kolesterol, lemak dan sodium...

 Jom tengok apa kata ibu ni tentang Meal Shake.........

Yang ini pula perkongsian dari seorang ibu yang gembira dengan perubahan selera makan anaknya.
makan berselera...dan makan habis

Jangan risau ye semua, kuantiti MEAL SHAKE yang perlu diberikan kepada anak-anak hendaklah disesuaikan mengikut usianya...(konsultasi dan aturan makan akan diberikan kepada pelanggan saya je ye).  Ini bagi memastikan khasiat dan manfaat MEAL SHAKE dapat diserap sebaiknya.  Kalau ikut betul2 sukatan yang diberikan, tak akan timbul masalah kegemukan pada anak-anak kita.


Untuk pembelian MEAL SHAKE, klik terus disini ye.  Terima kasih.


>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage