Isnin, 1 Jun 2015

PROMOSI JUN 2015

Bismillah.

Assalamualaikum saudara saya semua hari ni.  Apa khabar?  Didoakan sempena menjelangnya nisfu syaaban malam ni, semuanya sihat walafiat, gembira selalu dan dipermudahkan segala urusan.

Bagi yang ternanti-nanti promosi Shaklee setiap bulan, inilah dia promonya.

Vitamin C
Vitamin E
Vitalea for Children

Promo bulan ni juga khas buat sesiapa yang nak upgrade kulit muka, kulit badan dan keseluruhan tubuh kita kepada yang lebih baik, yang lebih halus, yang lebih mulus, yang lebih licin dengan mengamalkan Vitamin E dan Vitamin C.

Kalau nak dapatkan harga yang lebih jimat, boleh beli promo Vitamin C dan Vitamin E dengan beli 6 percuma 1...boleh pakat-pakat dengan kawan-kawan, office mate, jiran-jiran, adik-beradik beli terus satu set (beli 6 percuma 1).  Semua orang tak kiralah lelaki dan perempuan memang impikan kulit yang halus dan sedap mata memandangkan kan.  Cantik untuk diri sendiri dan mensyukuri nikmat yang diberikan, betul tak?

Beli Vitamin E atau Vitamin C dua botol pun dapat diskaun 5 peratus ye.  insya-Allah best price saya offer.

Untuk anak-anak pun tak dilupakan.  Vitalea for Children tengah offer ni, beli 3 dapat 4 botol pada harga 3 botol.  Memandangkan ada anak-anak yang mula berlatih puasa tahun ni, eloklah bagi anak-anak ni vitalea for children yang merupakan vitamin yang lengkap untuk tubuh anak-anak sepanjang menjalani puasa nanti.  

Kepada semua bakal pelanggan saya, saya bantu anda untuk dapatkan harga terbaik untuk produk yang terbaik ye.

Saya menanti anda.  Tak sabar rasanya nak bantu orang lain lebih sihat dan ceria.  Jom hubungi saya.


Happy sharing!

>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> Untuk berinteraksi secara langsung, boleh add FB saya : Zahiti Muhammad Hamdi 
>> Anda juga dialu-alukan untuk ke Facebook Page: Sihat Sejahtera


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage