Khamis, 11 Jun 2015

GET CLEAN WATER PITCHER

Bismillah.
.

Memandangkan kita tak tahu kualiti air yang kita gunakan untuk minuman dan juga memasak, jadi banyak di pasaran sekarang ni bermacam jenis penapis air.  Ada yang menyediakan mesin-mesin penapis air yang boleh kita gunakan terus di dapur, ada juga yang menyediakan mesin penapis air yang boleh keluarkan air panas, sejuk atau suhu bilik, dan juga mesin-mesin penapis air yang biasa kita tengok di kedai-kedai yang membolehkan pengguna isi syiling dan air akan keluar mengikut nilai syiling yang kita masukkan.
.
Apa pun pilihan, yang menjadi keutamaan mestilah kualiti air yang kita tapis tu, betul tak?  Saya sekarang ni guna aje GET CLEAN WATER PITCHER dari Shaklee.  Pada saya, ia memang mudah untuk dikendalikan. 
 
Get Clean® Water merupakan sistem penurasan air multipaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding dengan jag air yang lain, Get Clean® Water menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.

Get Clean® Water merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.

Kita lihat pula apa kata orang yang telah menggunakan jag penapis shaklee ni.
 



Alhamdulillah, telah ramai yang merasai hasil penggunaan Get Clean Water Pitcher Shaklee ni.  Yang pasti, setiap pelaburan tu memang berbaloi kan.

Anda nak cuba menggunakan Water Pitcher ni?  Boleh hubungi saya untuk sembang-sembang ye.  Terima kasih berkunjung ke sini hari ni.  Jumpa lagi.
 
Happy sharing!

>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> Untuk berinteraksi secara langsung, boleh add FB saya : Zahiti Muhammad Hamdi 
>> Anda juga dialu-alukan untuk ke Facebook Page: Sihat Sejahtera


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage