Khamis, 23 Oktober 2014

KENALI APA ITU NUTRIFERON SHAKLEE

Satu penemuan terhebat dalam bidang immunologi apabila Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo buat julung kalinya menemui interferon pada tahun 1954.
 
Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr. Kojim telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia iaitu NUTRIFERON.
 
Dr. Kojima telah menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu; biji labu, bunga Safflower, honeysuckle Jepun dan biji Plantago, mempunyai kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.  Formula yang digunakannya adalah semulajadi, selamat, tulen dan berkesan.  Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi (TAHNIAH DR. KOJIMA).
 
Untuk makluman juga, di dalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanse, hydrophobia (penyakit anjng gila), herpes dan HIV.  Tambahan pula, ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan berbagai jenis penyakit.
 
Kita selidiki pula MANFAAT UTAMA NUTRIFERON ni...
 
  • mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari ~ ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia.  Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan system imun tubuh dengan mengerahkan system pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh: T-cells, B-cells dan makrofag.
 
  • melawan kanser dan tumor ~ interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin meawan sel-sel tumor dan kanser.  Selain dari itu, ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kimoterapi.
 
  • melindungi dari influenza ~ ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.
 
  • meringankan stress dan kelesuan ~ meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
 
  • melambatkan penuaan ~ formula unik NUTRIFERON merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman.  Justerus itu, sel-sel akan menjadi lebih sihat.
 
  • mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C ~ keberkesanan NUTRIFERON dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntal dan lain-lain lagi kepada pesakit Hepatitis B & C.
 
  • mempertingkatkan menopaus ~ hypertensi, tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.
 
  • mempertingkatkan PMS ~ terbukti secara klinikal mengurangkan simptomyang terjadi akibat ketidakseimbangan system endoktrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payu dara, masalah jerawat, kegelisahan, imsonia dan mood swing.

Untuk testimoni NUTRIFERON boleh jenguk di sini ye.  Terima kasih





>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage