Rabu, 22 Oktober 2014

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) PRODUK TERBAIK


Assalamualaikum semua.....
 
Terima kasih sebab sudi berkunjung kat kedai maya saya ni.  Kali ni saya nak kongsikan mengenai ESP.  Sebelum ni, dah banyak testimoni saya kongsikan hasil pengambilan ESP tak kiralah untuk tujuan penyusuan, kecantikan mahupun untuk kurus.
 
 
 
 
 
Sedikit latar belakang mengenai ESP ni....Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya.  Dan, hakikatnya bahawa pengasingan protein yang pertama ini dicipta oleh Dr. Shaklee pada awal 70-an yang mana banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr. Shaklee telah lama mengetahui protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.
 
ESP diiktiraf di seluruh dunia berikutan hasil kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi pernah dihasilkan.
 
ESP dihasilkan daripada kacang soya yang hanya mengandungi 'non-GOM' (non-genetically modified organism) yang mana ianya diproses pada kadar suhu yang rendah, satu canister ESP seberat 850 gm dihasilkan daripada 30 kg kacang soya.
 
ESP mampu memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.  Alhamdulillah.
 
Seterusnya, ESP merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.  Ianya turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.  Ia sangat sesuai untuk semua peringkat umur tak kiralah tua ataupun muda.  Kandungan Indeks Glisemik (GI) yang rendah iaitu 39, dan sesuai diambil oleh penghidap penyakit kencing manis.
 
 
Kat bawah ni ada perbandingan antara satu hidangan (segelas ESP) dan jumlah makanan yang perlu diambil bagi menyamai khasiat yang ada dalam ESP.....

Satu canister cuma berharga RM150.00 sahaja.  Oppsss sepanjang Oktober 2014 ni, harga ESP sangat berbaloi sebab promosi sedang berlangsung kalau beli 6 canister ESP dapat percuma 1.  Boleh kongsi2 dengan kawan2, keluarga...kalau nak beli satu pun harga memang terbaik.  Jom berESP kita.





>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage