Jumaat, 17 Oktober 2014

ESP KAWAN TERBAIK UNTUK MASALAH KULIT

Siapalah tak nak cantik, muka halus berseri dan tiada sebarang kesan cela, jerawat, jeragat kan.  Bestnya kalau dapat kulit idaman. 
 
Apalah rahsianya ye.  Ok sekarang biar saya kongsikan rahsianya kepada anda semua kerana ianya antara produk yang sentiasa menjadi pujaan hati ramai di luar sana.  Tentulah ESP, Energizing Soy Protein.  Oh ya, kalau nak tahu, protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.  Sebab itulah, Shaklee mencipta ESP yang berasaskan kacang soya Non GMO (non-genetically modified organism) ~ ianya diproses pada suhu yang rendah, memberikan sumber tenaga segera dan bertahan lama.
 
Satu canister ESP Shaklee seberat 850 gram dihasilkan daripada 30 kilogram kacang soya.  Banyak betulkan protein yang terhasil dalam satu canister ESP.  Tak hairanlah, ramai pengguna yang begitu setia dan konsisten mengambil ESP Shaklee kerana ia membantu menghasilkan sel-sel baru untuk tubuh badan kita. 
 
Tak kenal maka tak cinta.  Ikuti pengalaman pengguna yang berpuas hati dengan pengambilan ESP Shaklee terutama dalam mencantikkan kulit....
 
 
Kulit makin putih bersih
 
 
 
 
ESP Mengubah Diri menjadi lebih berkeyakinan dan berketrampilan
 



Masalah jerawat dapat diatasi
 





Selain dijadikan minuman harian, yang istimewanya tentang ESP Shaklee ni, ia boleh dijadikan masker.  Jadi, jimat dah belanja nak buat facial/masker.  Memang berbaloi-baloi pelaburan beli ESP ni.
 
Sepanjang Oktober ni, promosi beli ESP 6 canister dapat percuma 1 canister.  Boleh pakat ramai-ramai dengan adik beradik, kawan2, jiran2...
 
Promosi dengan harga terbaik ESP ni jarang-jarang tau dapat.  Ambil peluang keemasan ni ye.  Saya tunggu order dari anda..



>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage