Selasa, 5 Ogos 2014

BARU BERPANTANG 31 HARI BERAT DAH TURUN 11 KG!


Alhamdulillah...berjumpa lagi kita hari ni.

Teruja betul saya dengan pengalaman dari Anie Arie ni.  Dalam pantang pun beliau mampu turunkan berat badan 11 kilogram.  Wow...rahsinya tentulah dengan SET BERPANTANG SHAKLEE di samping menjaga pemakanan.

Dalam masa 31 hari berpantang macam-macam yang best beliau dapat:
1.  Berat badan turun 11 kilogram
2.  Luka bersalin dah sembuh
3.  Rahim cepat kecut berbanding bersalin yang dulu
4. Nak buang air besar pun tak risau lagi...iyelah kalau bersalin normal selalu takut nak meneran masa membuang, takut jahitan koyak...
5. untuk Rambut yang sihat...beliau turut menambah pengambilan Vitamin E.  Iyelah, selalunya ibu-ibu yang selepas bersalin akan mengalami keguguran rambut yang agak teruk dan mungkin memakan masa berbulan-bulan untuk sembuh...



Set asas berpantang Shaklee terdiri daripada:
Vitamin C
Vitamin B Complex
Vitalea
Zinc Complex

Tambahan ESP Shaklee ~ membantu memberikan si ibu tenaga, mengatasi keletihan terutamanya minggu-minggu awal kelahiran dan memastikan si manja sentiasa kenyang dengan bekalan susu ibu yang mencukupi.

Ostematrix Shaklee pula berperanan memastikan tubuh si ibu sentiasa segar, mengelakkan rasa letih dan lenguh yang ditempuh semasa bersalin dan berjaga malam.  Ia turut mengelakkan si ibu mengalami sembelit.

Selain itu, sentiasa pastikan pengambilan makanan yang seimbang dan minum air masak bertapis sekurang-kurangnya 3 liter sehari.  Iyelah, komponen susu ibu kan terdiri daripada air... Cecair dalam badan yang cukup membantu si ibu mengeluarkan toksin yang berlebihan dalam badan dan seterusnya memberikan rasa yang lebih segar dan bertenaga.

Berminat nak dapatkan Set Berpantang Shaklee....klik terus SINI.
Nak susu yang meriah dan mantap...tambah je ESP
Elak sembelit masa pantang....amik  OSTEMATRIX

Selamat berpantang!



>> Zahiti | 019 705135 
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda 
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi 
>> FanPage: Sihat Sejahtera 

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage