Ahad, 7 September 2014

DENGAN SET D SHAKLEE ~ PARUT HODOH TIADA LAGI

Assalamualaikum semua.

Scroll testimoni yang ada dalam simpanan, jumpa yang ni pulak.  Puan Syafiza Othman ni berkongsi pengalamannya ambil SET D + GLA.



Sebelum bercerita lanjut mengenai vitamin yang dia ambil, mari baca testimoni Puan Syafiza ni...
 
tengok tu memang dah takde langsung parut di pipi.  Memang mantap kan.

Puan Syafiza mengalami parut pembawakan bayi dalam kandungannya.  Tak sangka lah pulak parut tu muncul kan.  Macam-macam produk telah dicuba, tapi nampaknya tak berkesan.  Sampailah satu ketika, Puan Syafiza mencuba supplement Shaklee, bagi membantu membaiki masalah yang dihadapi.  

Supplement Shaklee ni membantu membaiki tubuh dari dalam.  Bukan sehari dua punya penyelidikan Shaklee jalankan untuk mengeluarkan produk yang benar-benar berkualiti dan berkesan kepada pengguna, tapi bertahun-tahun tau.  Malahan, Shaklee mempunyai barisan saintisnya sendiri.  

Untuk pengetahuan semua juga, hanya syarikat yang mengeluarkan ubat sahaja yang diwajibkan untuk menjalankan R&D (penyelidikan).  Tapi kenapa Shaklee, pengeluar makanan tambahan pun melakukan R&D juga?  Sebabnya, tentulah bermatlamatkan produk yang dikeluarkan benar-benar berkualiti, berkesan, tidak memudaratkan di samping membantu memelihara alam sekitar.  Iyalah, produk Shaklee adalah berasaskan bahan-bahan semulajadi.

Ok...kita berbalik semula kepada Puan Syafiza...

SET D Shaklee terdiri daripada:

1. B COMPLEX ~ kulit tampak 'glowing' dan cantik berseri

2. VITAMIN C ~ sumber kolagen kepada kulit anda.  Bila kolagen pada kulit mencukupi, kulit akan tampak tegang dan sihat

3. VITAMIN E ~ memperbaiki struktur asas kulit, atasi masalah jerawat, kulit kering, kulit berminyak dan parut

Manakala GLA pula bertindak ~

Alhamdulillah, dalam tempoh 25 hari pengambilan SET D dan GLA serta minum air masak yang mencukupi, Puan Syafiza Othman dapat mengembalikan semula kulit wajahnya sebagaimana yang diidamkan.  Dan, suaminya turut berpesan untuk terus konsisten ambil vitamin je...Best kan.

Gabungan Set D dan GLA memang hebat.  Berminat untuk mendapatkannya?  Hubungi saya ye.





>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage