Isnin, 23 Jun 2014

CARA JADI AHLI SHAKLEE DAN KELEBIHANNYA

Assalamualaikum semua pengunjung kedai maya saya ni.

Hari ni saya nak kongsikan cara jadi Ahli Shaklee dan seterusnya menjadi sebahagian daripada group biz Shaklee saya ni.  Bila dah tahu cara dan kelebihannya, mudahlah kita nak tetapkan matlamat dan terus pecut sampai ke puncak.

Bagaimana Caranya?
Pilihan pertama:  Yuran pendaftaran hanyalah RM65 seumur hidup....tak payah nak renew every year....ATAU;
Pilihan kedua:  Buat pembelian produk Shaklee dalam lingkungan RM700 (free registration) dan melayakkan anda dapat 200 point dan bulan depan cek la kat akaun anda, bonus pertama anda dengan Shaklee dah pun masuk.

Bagi saya details: nama, no kad pengenalan, no tel, alamat, nama bank dan no. akaun, nama pasangan (jika ada) Urusan lain tu, saya yang settle kan k.

Yuran Keahlian.
Bayaran RM65 (yuran keahlian) + RM10 ( bayaran pos untuk beg kit Shaklee).  Bayaran ni bank in kepada akaun saya ye. 

Tak perlu maintain point, jika:
Anda hanya nak dapatkan diskaun dengan pembelian supplement Shaklee yang anda / keluarga anda ambil setiap hari.

Tapi, jika anda memang berniat untuk menjadikan Shaklee sebagai side income atau pendapatan utama anda, ha...yang ni kena la buat marketing dengan betul  (yang ni akan saya ajar bila anda dah join group saya).

Kelebihan Jadi Ahli Shaklee ~ Bonus Shaklee

  • Duit tunai
Shaklee dah tetapkan kalau kita dapat at least 150 point setiap bulan, kita confirm dapat bonus dalam bentuk duit (Shaklee bank-in terus ke akaun anda pada pertengahan bulan bagi points yang kita dapat bulan sebelumnya).

  • Trip melancong
Ada point tertentu yang perlu kita capai dan melayakkan kita dapat trip percutian setaraf 5 bintang sama ada dalam negara/luar negara (yang ni Shaklee akan tetapkan destinasinya).  Bukan kita pergi seorang2 ye, kita juga boleh bawak family members kita yang lain.  Kita boleh pilih sama ada nak pergi umrah atau percutian ke luar negara jugak.  Kan ke best tu!  Semua perbelanjaan, Shaklee tanggung ye.  Kita cuma keluarkan duit poket nak shopping je.

  • Bonus kereta
Yang ni pun dapat dalam bentuk cash, tapi dinamakan Car Bonus.  Kita boleh gunakan duit tu untuk beli kereta idaman/bayar cukai jalan/atau apa ajelah yang kita nak belanja.

  • National Convention (NC)
Ni adalah konvensyen tahunan Shaklee bagi menghargai semua pengedar Shaklee yang telah mencapai tahap jualan yang ditetapkan bagi tahun sebelumnya.  Kat sinilah bermacam award akan disampaikan.  Dari rank Supervisor, Senior Supervisor, Coordinator, Senior Koordinator, Key Koordinator, Senior Key Koordinator, Master Koordinator dan Presidential Koordinator.   Dapat tajaan penginapan mewah, makan malam, hotel 5 bintang dan macam-macam acara lagi lah.

Kelebihan Bernaung di Bawah Group Biz Saya
Anda akan dimasukkan dalam kumpulan rahsia yang menggunakan medium utamanya Facebook, Whatsapps.

Group ini akan mendedahkan dan membimbing anda cara marketing online, rahsia berjaya dalam bisnes online, info dan cara pengambilan produk untuk hasil yang lebih berkesan, aspek teknikal dalam mengendalikan blog dan FB dan macam-macam lagi lah,.

Berminat?  Hubungi saya di etncobiz@gmail.com / 019 7051235.  Saya sedia menanti anda.
 



>> Zahiti | 019 705135 
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda 
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi 
>> FanPage: Sihat Sejahtera 
produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage