Ahad, 22 Jun 2014

KULIT CANTIK DAN HALUS HANYA DENGAN ESP

Assalamualaikum semua.  Tengok tajuk, mesti dah tahu apa yang saya nak kongsikan hari ni kan.  Heheheh, tentulah ESP, susu berasaskan soya…rasanya memang sedap.  Boleh ditambah dengan apa juga minuman kegemaran tapi bukan air berkafein, air panas atau air berkarbonat.  Ini bagi menjamin kesemua zat yang terkandung dalam ESP dapat menyerap dalam tubuh kita dengan baik.

Ramai yang mengakui, bila dah ambil ESP, kulit lebih halus, licin, kulit muka tak berminyak, dan jerawat pun malu nak singgah dah.

Kali ni nak kongsi testimoni ESP yang bukan hanya ibu dapat manfaat tapi kena juga tempiasnya pada si kecil.  Best kan!





Cuma dengan 3 sudu sehari ESP, mereka dah dapat manfaatnya.  Memang puas hati kan.  Tak mahal pun satu canister cuma RM150.00 sahaja, boleh tahan 2,3 bulan. 

Bagi yang ibu yang memang fully breastfeeding, teruskan, teruskan dan teruskan ye.  Bila badan ibu sihat, cergas tentunya si manja dan keluarga dapat kita urus dengan baik kan.

Khidmat nasihat penyusuan dan tips mengenainya akan saya update selalu kat blog ni.  Gembira dapat bantu orang lain menjalani hidup gembira.
>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera
produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage