Ahad, 8 Jun 2014

BESTNYA SUSU BANYAK...KULIT GEBU

Assalamualaikum

Nak tahu apa rahsianya susu banyak...kulit gebu?  Semestinya ESP.

ESP membantu pengeluaran susu yang banyak, pekat dan mengenyangkan bukan sahaja untuk si ibu, tetapi si anak juga dapat tempiasnya.  Sebabnya, ESP diperkaya dengan 9 asid amino penting yang diperlukan tubuh sekaligus membantu melengkapkan kekurangan dalam tubuh.

ESP juga membuatkan rasa kenyang yang lebih lama.  Memang sesuailah untuk si ibu yang sentiasa sibuk tak kiralah menguruskan kerjaya, rumah tangga atau apa sahaja aktiviti harian.

Rata-rata yang dah ambil ESP ni akan jatuh cinta selamanya dan akan repeat order.

Kita tengok pula apa kata 3 testimoni yang saya kongsikan kali ni.

 1.


2. 
 

3.


Testimoni yang pertama dapat menyusukan anak sepenuhnya yang sekarang berusia 9 bulan.  Dapat lagi bonus, kulit anak yang gebu.  Siapalah yang tak suka kan.

Perkongsian yang kedua, tujuan asal ambil ESP untuk meningkatkan pengeluaran susu.  Hasilnya, susu banyak, kulit anak gebu, licin.

Nurul Azfa pulak melahirkan rasa syukur dan gembira sebab dengan ESP susu banyak sampai boleh buat stok.  Jeragat kurang, muka pun glowing.

Syukur saya panjatkan sebab mereka ni semua dah bertemu dengan ESP Shaklee yang membantu mereka merealisasikan hasrat untuk menyusukan anak mereka sepenuhnya.  

Jom, kita sama-sama membangunkan ummah dengan menyusukan anak2 sehinggalah mereka berusia 2 tahun.  'Susu ibulah susu yang terbaik.  Ianya disesuaikan mengikut keperluan dan perkembangan anak itu sendiri berbanding susu formula'.

Setiap pembelian ESP atau mana-mana produk Shaklee dari saya, pastinya konsultasi yang betul dan teratur akan saya berikan.

Klik je link kat bawah ni untuk beli terus ye....

>> Zahiti | 019 705135
 >> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage