Ahad, 19 Julai 2015

POLYPHENOLS KUNCI ANTI PENUAAN

Bismillah.

Assalamualaikum semua.  Masih bersiaran di bulan Syawal.  Makan banyak nampak. Hehehehhe. ada yang usus tersumbat tak? tertahan-tahan berak tu...huhuhu..sian usus.  Tu yang jadikan muka cepat tua, sebabnya usus tersumbat, so, vitamin apa makan pun tak boleh serap dengan baik.

Ok, jom baca kat bawah ni saya kongsikan tentang Plant Polyphenols...kunci kepada anti penuaan ye.
ini dia kajian klinikal VIVIX
 
Kajian klinikal dan saintifik menyarankan pengambilan makanan yang kaya dengan tumbuhan polyphenol dalam jangka masa panjang dapat MELINDUNGI DARI RADIKAL BEBAS, PENUAAN PRA MATANG dan banyak lagi masalah kesihatan lain. 
 
Mana nak dapat makanan yang kaya dengan tumbuhan polyphenol?  Tak yah bimbang lah sebabnya VIVIX ni adalah minuman botanikal kaya dengan nutrisi polyphenol hasil daripada revolusi yang menakjubkan.  Alhamdulillah, syukur.
 
Apa yang terkandung dalam VIVIX?  Ini dia empat ramuan utamanya yang terdiri daripada Polyganum cuspidatum, anggur muscadine, elderberries eropah dan lobak ungu.

Sebab itulah vivix ni highly recommended khas yang bertindak sebagai agen antipenuaan terhebat ye.  Yang belum cuba mesti cuba.  Rasa dia yang lebih sedap dari riben tu, lagi-lagi kalau baru keluar peti ais...pergh...mabeles.  serius sedap.


Ayuh lah kita ambil peluang pembelian vivix 6 botol (dapat lagi free 1 botol) pada harga penjimatan sehingga RM1,000.00 hanya di bulan Julai 2015 aje ye.

Ada yang pernah try VIVIX+BUAH LAICI sedapppp.  Aduh terliur sudah.  Nak cuba jugalah.  Sekarang ni time nak tidur akan ku pastikan SESUDU MAKAN vivix ku telan...

Happy sharing!

>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> Untuk berinteraksi secara langsung, boleh add FB saya : Zahiti Muhammad Hamdi 
>> Anda juga dialu-alukan untuk ke Facebook Page: Sihat Sejahtera


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage