Sabtu, 9 Ogos 2014

PENANGAN LECITHIN ~ TANPA EXERCISE PUN BERAT DAH TURUN 3 KG

Betul ke ni, tak payah susah-susah bersenam, berat dah turun 3 kilo?  Silalah percaya ye macam testimoni yang akan saya kongsikan kali ni dari Nur Insyirah.  Memandangkan beliau adalah ibu yang menyusukan anak, selepas bersalin beliau mengambil ESP+ALFALFA+B COMPLEX+VITALEA+OSTEMATRIX dan selepas dua bulan pengambilan supplement-supplement tu, beliau tambah LECITHIN untuk turunkan berat badan beliau.

Alhamdulillah, berkat kesabaran dan istiqamah dalam pengambilan supplement-supplement tu semua, selepas 3 bulan berat beliau turun 3 kilogram tanpa melakukan exercise dan makan macam biasa.  Bukan itu aje, kulit beliau dan anak bertambah gebu...ni mesti hasil penangan ESP (generate new sell to our body).  

Ok, dalam set supplement yang diambil Nur Insyirah terdiri daripada:
1. ESP ~ susu ibu jadi lebih berlemak dan berkrim di samping memberikan rasa kenyang yang lebih lama
2. ALFALFA ~ dikenali sebagai milk booster dan membantu tubuh membuang toksin yang tidak diperlukan
3. B COMPLEX ~ memberikan rasa yang lebih tenang/tak stress dan sekaligus membantu melancarkan pengaliran dan pengeluaran susu ibu
4. VITALEA ~ pemberi tenaga segera dan mengurangkan keletihan serta menyediakan asas nutrisi perlu bagi tubuh 
5. OSTEMATRIX ~ sumber kalsium yang mencukupi untuk tubuh, tidur lebih nyenyak dan badan segar bila bangun.  Ia juga membantu melancarkan masalah pembuangan.
6. LECITHIN ~ memecahkan lemak dan kolestrol, dan, menghalang obesiti serta melangsingkan tubuh....ianya selamat untuk ibu yang menyusukan.


Pengambilan air masak/kosong 3 liter sehari sangat membantu supplement-supplement untuk diserap oleh tubuh sekaligus melancarkan proses pembakaran lemak oleh LECITHIN dan diangkut buang oleh ALFALFA.  Selain itu, pengambilan air yang mencukupi dapat memastikan penghasilan dan pengeluaran susu ibu sentiasa mencukupi untuk si manja.  Jadi, tak perlu risau ye para ibu di luar sana...dengan pengambilan supplement shaklee ni susu tak akan berkurang dan dalam masa yang sama ibu dapat menurunkan berat badan.

Nak sembang lebih lanjut, jangan lupa hubungi saya ye. 

>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage