Isnin, 16 Jun 2014

ADA APA DENGAN OMEGA GUARD

Assalamualaikum.

Sebelum cuti sekolah hari tu, macam biasalah sekolah anak sulung saya, si kakak adakan Hari Bertemu Pelanggan.  Tujuan utamanya mestilah perjumpaan ibu bapa dengan guru kelas kan.

Bila turn saya dan suami jumpa dengan Cikgu Zulaiza, guru kelas anak saya merangkap guru matematik, cikgu tunjuklah pencapaian anak saya sepanjang penggal pertama.  Alhamdulillah, banyak progress yang kakak capai berbanding dia di tahun satu dulu.  Cikgu Zulaiza ada maklum, dalam kelas kakak memang takde mendatangkan masalah, kalau cikgu buat kuiz, kakak antara orang yang pertama akan angkat tangan dan akan jawab dengan betul.  Bila tak bawak buku, kakak akan berusaha buat latihan dalam kertas lain dan tampal dalam buku latihan yang dia tertinggal....

Alhamdulillah, syukurlah.  Semenjak kakak konsisten ambil Omega Guard setiap hari, banyak perkembangan positif yang dia capai.  Omega ni membantu tingkatkan kecerdasan otak dan memelihara sendi-sendi jugak.  Pagi petang bersekolah, tengok muka kakak pun tahu penat.  Tu yang pastikan stok Omega sentiasa ada dalam peti ais.  Mudah kakak nak ambil omega.  Adik-adik kakak yang lain, belum pandai lagi makan Omega macam tu je.  Takpe, perlahan-lahan nanti, saya perkenalkan pada adik-adik kakak.

Sebenarnya bukan kakak je pengamal Omega kat rumah tu, saya dan suami pun amalkan pengambilannya.  Kitorang ambil sebab nak bakar lemak2 degil kat badan ni....hihihi.

Ok, sampai sini aje.  Esok2 kita jumpa lagi.




>> Zahiti | 019 705135 
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda 
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi 
>> FanPage: Sihat Sejahtera 
produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage