Sabtu, 14 Jun 2014

BASIC H! MEMANG BERKESAN

Assalamualaikum...

Salam Jumaat yang penuh berkat. 

Basic H! Memang berkesan.  Dah macam-macam cara saya buat untuk tanggalkan kesan kotoran pada baju anak-anak.  Iyalah anak-anak yang sedang membesar, memang aktif.  Susah nak tanggalkan kotor kat baju diorang.  Rendam dengan clorox, guna sabun yang mahal, letak bedak talkum, guna sabun mandi...tapi kotoran tetap ada dan penat menyental.

Memandangkan Basic H ada kat rumah, saya try and error je lah rendam baju-baju yang kotor dan tambahkan Basic H.  Biasanya, saya rendam semalaman.  Sebelum ni saya guna Basic H untuk mop lantai, memang best jugak, saya dah tak payah nak bilas lantai tu dan lantai tu tak tinggalkan kesan licin, memang best.

Ok, ok...kita balik pada cerita baju yang kotor tadi tu.  Dengan penuh semangat nak menyental baju-baju tu, tapi alhamdulillah, bila angkat satu baju yang kena air coklat, dah takde pun kesan air coklat tu.  Puas belek.  Wow, ni dah cukup best ni.  Ambil pulak baju rendaman yang lain, baju putih sekolah, yang ni kena sental sikit sebab kotoran tu pun dah lama.  Kalau kotoran yang baru mesti dah siap-siap hilang dek penangan Basic H.

Sekarang, kerja-kerja mencuci baju-baju yang kotor jadi lebih mudah dan menjimatkan masa saya.  Boleh lah saya peruntukkan masa tu untuk update blog, FB dan page saya.  Heheheh.  Bila basuh baju anak-anak yang kotor sangat, saya akan tuang anggaran sesudu teh Basic H dalam basuhan beserta sabun serbuk yang biasa.  Syukurlah, sampailah hari ni, anak-anak takde alahan bila pakai baju yang dibasuh dengan Basic H.  MEMANG BERKESAN.

Hati Mama banyakkkkkk senang dengan Basic H.

Basic H, memang superb dalam menjalankan tugasnya untuk kegunaan house hold.  Memang berbaloi-baloi.  

Jom, saya hantarkan Basic H terus ke rumah anda. :-)


 >> Zahiti | 019 705135 
 >> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda 
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi 
>> FanPage: Sihat Sejahtera 

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage