Ahad, 25 Mei 2014

SUDAH SEMESTINYA ALFALFA SHAKLEE

Assalamualaikum semua. 
Jumpa lagi kita.  Syukur atas nikmat yang diberikan.  Hari ni saya nak kongsikan pasal Alfalfa Shaklee ni.  Mungkin ada yang baru nak berkenalan dengan alfalfa ni kan.  Alfalfa ni lah vitamin shaklee pertama yang saya ambil.  Masa tu tercari-cari supplement yang sesuai untuk menambahkan kuantiti dan kualiti susu badan untuk anak saya yang dah 8 bulan. Alhamdulillah, alfalfa ni sesuai ngan saya dan saya dapat apa yang saya nak.  Pengeluaran susu ibu bergantung kepada konsep supply and demand.  Kalau kita konsisten makan supplement, konsisten dengan masa perahan dan sentiasa berdoa, Insya Allah usaha kita tu semua tak sia-sia kan.

Selain itu, macam-macam manfaat lain yang boleh dapat.  Kawan-kawan yang merupakan customer saya pun dapat manfaat yang berbeza (bergantung pada diri individu):
 
Saya:  milkbooster, keputihan semakin berkurangan dan sekarang dah takde lagi, badan rasa ringan, payu dara anjal (memang boleh rasa payu dara berdenyut2 nak tegang), merapatkan alat kelamin, mudah buang air besar
kawan saya 1:  period teratur, keputihan hilang
kawan saya 2:  tak sangka, tak sampai sebotol ambil alfalfa, dah mengandung
Jom la sama-sama merasai kehebatan produk ni.  Tak salah kan mencuba, untuk kebaikan juga kan. Usaha tangga kejayaan.  Hehehe.  Yang selebihnya, kepada ALLAH kita berserah.


produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage