Ahad, 8 Mac 2015

SUSU BERGANDA DENGAN SET PENYUSUAN SHAKLEE?



Susu berganda dengan Set Penyusuan Shaklee?  Memang betul.  Saya start kenal Shaklee masa umur anak saya yang keempat tu 8 bulan.  Masa google cari cara tambah susu badan, terjumpalah dengan blog penyusuan Mommy Iskandar.  

Memang rasa seronok bila tengok anak menyusu dan susu perahan mencukupi untuk bekalan susu bila seharian di taska.  Lagi best kalau dengar anak telan susu kita, macam berlumba2 masuk dalam perut.  Lepas tu tidur kekenyangan dan jaranggg sangat bangun malam.

Kalau anak-anak saya sebelum ni, bila saya naik keje lepas habis pantang, anak-anak akan terus minum susu formula.  Tapi bila hamil anak kelima, saya bertekad untuk meneruskan penyusuan susu ibu hinggalah umur anak saya 2 tahun.  Amin, moga dipermudahkan niat dan urusan penyusuan ini.

Bagi yang berhajat untuk menyusukan anak dengan susu ibu, Set Penyusuan Shaklee membantu anda.  Ramai yang telah berpuashati bila ambil set ni.  Susu yang dihasilkan berganda-ganda.  Syukur, alhamdulillah.  

Di bawah ni saya ada kongsikan beberapa testimoni set penyusuan.  Jemput baca ye.



 

dulu 3oz, sekarang 8-10 oz. 
keputihan hilang.
 
susu pekat, badan bertenaga
 

basah lencun baju penangan ESP.  sekali pam 15oz..wow

Kalau diperhatikan, bila ambil set penyusuan Shaklee, susu akan bertambah pekat dan creamy.  Sungguh tergoda tengok kan.  Mesti si kecik kenyang dan puas dapat menikmati susu ibu yang berkualiti.

Dan, kuantiti susu ibu juga akan bertambah.  Jadi, memang mencukupi untuk keperluan si bayi anda sepanjang anda bekerja.

Selain itu, anda adan si bayi akan dapati tahap kesihatan anda juga bertambah baik, demam cepat baik, selesema jarang hinggap.  Antibodi anak juga kuat. 

Jom kita amalkan set penyusuan Shaklee, sihat dapat, susu pun meriah.

Jika berminat untuk mendapatkan set penyusuan ni, jangan segan-segan, hubungi saya ye.  Saya sudi membantu anda.


>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi 
>> FanPage: Sihat Sejahtera


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage