Selasa, 10 Februari 2015

OH! MATAKU RABUN

Mata memang sangat sangat kita perlukan sepanjang masa...tak kiralah time celik ke time tidur.  
Dikurniakan mata yang sihat satu anugerah, tapi macam mana pula yang rabun tu?

Rabun dekat, rabun jauh, silau; itu masalah yang biasa kita dengar di kalangan orang di sekeliling kita.  Biasanya mereka akan memilih untuk menggunakan cermin mata atau contact lens dalam membantu menjalankan rutin harian

Part cermin mata dan contact lens tu jugak kadang-kadang timbul masalah.  Cermin mata lupa letak, dah tu terduduk pulak, patah sudah.  Lagi haru kalau ada anak2 buah atau cucu yang buat main cermin mata tu.  Kacau dibuatnya.

Yang pakai contact lens tu lagilah rumit penjagaannya.  Tangan kena pastikan bersih dan kering masa pasang dan tanggalkan lens dari mata.  Nak menyimpannya lagi.

Tapi apa nak risau.  Shaklee datangkah khas Carotomax untuk si rabun dan si silau.  Amalkan secara konsisten, insya Allah bacaan rabun dan silau pasti akan berkurang banyak.  Dan, tak perlu bergantung kepada cermin mata atau contact lens untuk melihat dengan jelas.

Carotomax Shaklee mengandungi 6 fitokimia semulajadi yang penting untuk kulit, mata dan membran mukosa.  Boleh baca lanjut di carotomax.




Jimat banyak bila anda dah tak bercermin mata dan bercontact lens hanya dengan pengambilan Carotomax.

Sebotol mengandungi 60 biji kapsul.  Harga runcit yang ditawarkan ialah RM74.00.  Untuk lebih penjimatan, boleh hubungi saya terus ye.

>> Zahiti | 019 705135>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi 
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage