Selasa, 23 Disember 2014

SET BERSALIN ~ BADAN CERGAS, SUSU MERIAH, BERAT TURUN

Alhamdulillah...

Sepanjang mengandung 9 bulan, mesti tak sabar kan menantikan si comel akan lahir.  Tapi, selalu bimbang sepanjang tempoh berpantang kan.  Bimbang luka lambat sembuh, bimbang susu tak cukup, bimbang tak cukup tidur, bimbang tak dapat menguruskan rumah tangga, betul tak?

Sebab itulah, dalam Set Bersalin Shaklee, dilengkapi dengan kesemua vitamin yang diperlukan tubuh dalam memastikan kesihatan si ibu dan bayi yang dilahirkan berada pada tahap yang baik.  Set bersalin ni boleh terus diambil sebaik aje lepas bersalin.  Selalu nurse pesan, kalau anak jaundice/kuning, jangan makan jamu, nanti kuning anak tak turun-turun. Pengambilan set bersalin Shaklee boleh diteruskan walau anak kuning sebab ia tidak akan mendatangkan kesan negatif.  Jadi, jangan bimbang ye.  Teruskan aje pengambilan vitamin-vitamin tu mengikut aturan pemakanan yang diberi dan minum air yang cukup.

Setakat ni, maklum balas yang diterima dari pengguna Set Bersalin Shaklee, semuanya positif dan sangat berpuasa hati.  Hasil pengambilan Set Bersalin ni akan menyebabkan badan cergas, boleh menguruskan bayi dan keluarga dengan baik, susu memang meriah dan bayi mudah kenyang, takde rasa stress/meroyan, luka bersalin sama ada bersalin normal atau pembedahan cepat sembuh, sistem pertahanan tubuh dapat ditingkatkan yang buatkan badan tak rasa nak demam, cepat letih; dan, orang tengok kita macam bukan dalam pantang.

Set Bersalin Shaklee ni terdiri daripada:

  • Vitalea ~ ia adalah multi vitamin hebat yang membantu ibu kekal bertenaga 

  • B Complex ~ membantu mengawal emosi, memberi rasa tenang dan mengurangkan stres

  • Vitamin C ~ membantu memulihkan luka dengan cepat & meningkatkan sistem imunisasi ibu dan anak serta mencantikkan kulit

  • Zinc Complex ~ merupakan komponen utama dalam ikan haruan yang membantu luka bersalin cepat sembuh (tak kiralah bersalin normal/pembedahan)

  • Ostematrix ~ membantu mengatasi masalah sembelit dalam berpantang, bertindak sebagai milk booster, mengurangkan kejang dan kebas kaki

  • ESP ~ membantu membekalkan tenaga serta meningkatkan sistem imunisasi ibu dan juga bertindak sebagai milk booster

Di bawah ni saya kongsikan pengalaman ibu-ibu yang berpantang dengan Set Bersalin Shaklee.



****badan rasa sihat
****bantu hasilkan susu yang banyak sekaligus menurunkan bacaan jaundice
****luka cepat sembuh
****badan cergas
****susu sangat meriah


****tak pernah demam semasa pantang
****susu kembali banyak
****rasa bertenaga
****badan nampak kurus

Bagi yang masih tercari-cari set bersalin apa yang sesuai diambil nanti, cubalah Set Bersalin Shaklee dan rasai perbezaan positifnya.

Marilah kita sembang-sembang pasal Set Bersalin ni...hubungi saya ye.


>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi 
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage