Khamis, 12 Mac 2015

5 SEBAB MENGAPA SOYA ESP JADI PILIHAN

5 SEBAB MENGAPA SAYA DAN ANDA, ANDA, ANDA MESTI PILIH SOYA ESP


1.  ESP menjalani proses penapaian (fermentation) yang lengkap dan menghasilkan isoflavone, DAN bukannya senang ye nak ekstrak isoflavone dari kacang soya

2.  ESP hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. 
Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai sampailah ianya diproses.
3.  ESP dicuci dengan air, "..Dr. Shaklee tahu bahawa dengan menggunakan teknik pengekstrakan air sejuk, anda mendapat yang terbaik daripada kacang soya dan semua perkara-perkara yang positif seperti yang phytoestrogen yang menghalang kanser payudara dan kanser prostat pada lelaki. Terdapat lebih daripada 1,500 kajian yang menunjukkan faedah positif soya dan hanya 12 hingga 20 kajian negatif menunjukkan bahawa apabila anda mengubah semulajadi sifat soya, ianya menjadi sampah. Dr. Shaklee tahu perbezaan."
4.  ESP mengandungi 50% keperluan kalsium harian. Kenapa  perlu ada kalsium?  Tambahan sedikit kalsium di dalam ESP boleh meneutralkan kembali asid phytic di dalam soya (kandungan asid phytic yang tinggi menghalang penyerapan zat dan mineral seperti kalsium, magnesium, zink semasa pencernaan dalam usus)
5.  Dah 54 tahun tau ESP mengungguli pasaran makanan tambahan di dunia.  Memang tepat sungguh pilihan saya.  Alhamdulillah.
Mula-mula dulu terjebak dengan Shaklee...hihii...tercari-cari jugak sebab kenapa lah orang kata hot seller ESP ni.  Canister ESP saya yang pertama memang bertahan lebih 3 bulan. Sebab?  Tak nampak, tak tahu khasiatnya.   Lepas tu, ha kau, memang bercanister dah saya amalkan ESP.  Yang terbaru masa saya mengandung tahun lepas, anak saya ni kira testimoni saya untuk Shaklee lah...dari sebelum mengandung, semasa mengandung, berpantang dan sampailah sekarang masih mengamalkan Shaklee dan ESP memang tak tinggal.  Anak saya ni kulitnya memang cerah, jarang2 kena gigitan nyamuk/serangga, halus mulus je kulitnya.  Orangnya?  memang gebu gebas.  So far, memang puas hati.
Amalkan lah ye ESP ni.  Pilihan yang tepat untuk kurus, untuk tambah berat badan, untuk cantik, untuk hamil, untuk berpantang, untuk menyusukan dan untuk, untuk yang lain2.
Bulan ni promosi ESP tau bersama-sama dengan Vitalea for Children dan Zinc Complex.  Kalau nak kan harga menarik, hubungi saya terus ye.


Happy sharing!

>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> Untuk berinteraksi secara langsung, boleh add FB saya : Zahiti Muhammad Hamdi 
>> Anda juga dialu-alukan untuk ke Facebook Page: Sihat Sejahtera


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage