Rabu, 25 Februari 2015

SIDE INCOME DENGAN SHAKLEE?

Assalamualaikum semua.  Lama betul tak bersiaran kan.  Hari ni nak share catatan Jaja Hamzah mengenai side incomenya dengan Shaklee.  Dia ni gaji hakiki memang dah banyakkkk tapi kenapa dia perlu buat side income pulak?  So inspiring...

==============================================
Hari ini saya nak becerita serba sedikit tentang diri saya ..
Saya bekerja di PETRONAS ICT kat MP KL , gaji yang ditawarkan memang lumayan , giler tak lumayan PETRONAS kot ... ( hahaha )
TAPI ! saya nak juga cari SIDE INCOME ,so memang Shaklee yang saya pilih , sebab saya percaya pada produk dia yang dah 5o tahun kat dunia ini ..
Alhamdulilah... Saya dapat extra income dalam RM 8, 0 0 0 selama 4 bulan saya serius dalam Shaklee :))))
Saya boleh bayar duit umah 1 ribu tiap bulan tanpa usik pun duit gaji saya .. BEST kan?
Plus dapat beli suplemen dengan duit bonus tu jugak ... saya dapat supply pada adik badik saya ,.. pada mak abah .. ha tak BEST ke ? kalau dapat free vitamin?
Tak ada masa nak buat? Ya Allah kerja saya kalau awak nak tahu , tiap- tiap hari bawak ke rumah , malam -malam dah jadi burung hantu .. terkelip-kelip tengok laptop ..hahahaa, still boleh manage..
Kesimpulan yang ringkas ...SEMUA ORANG BOLEH BERJAYA KAYA RAYA.. kena rajin kuat dari segi FIZIKAL & MENTAL ...dan yang paling penting ALLAH jangan ketepikan , buat suruhan dia dalam gandaan 2 - 3 ...
Pstttt!!!!!!!!!! TAK NAK KE 8 RIBU RINGGIT ??????
WalaWEIIIII ! 8 ribu bukan 80rgt !

JajaHamzah-Senior Supervisor-0192682582

==============================================


kalau anda pun nak juga side income macam jaja hamzah...bagitau saya ye. nanti saya ajarkan caranya. santai-santai aje buat bisnes ni.



>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi 
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage