Selasa, 9 September 2014

SHAKER SHAKLEE

Assalamualaikum

Dah beberapa hari nak masukkan entry ni, syukur hari ni dapat juga direalisasikan.

Bagi yang dah memiliki Shaker Shaklee mesti dah merasai perbezaannya berbanding shaker biasa kan.  Mulanya saya pun tak berapa kisah nak memiliki Shaker Shaklee ni memandangkan kat rumah memang dah ada beberapa shaker.  Shaker biasa ada yang tutupnya tak ketat, bancuhan lambat sebati/larut dan tak berapa sesuai bagi saya yang mahukan minuman saya segera tersedia.    Macam-macam cara dah saya buat untuk memastikan bancuhan cepat sebati; letak sudu kecil dalam shaker, guna air suam, guna air sejuk, tapi masih belum menghasilkan minuman sebati yang cepat.

Bila seorang teman bertanyakan Shaker Shaklee, jadi saya ambil kesempatan untuk beli 5 botol Shaker Shaklee terus.  Harga Shaker Shaklee hanyalah RM10.00.  BPA free lagi. Memang berbaloi bila dah gunakannya.  Minuman cepat disediakan dan tak mudah tumpah sebab tutup shaker ketat.  Hanya goncang, goncang, goncang.

Shaker Shaklee macam gambar kat bawah ni dan didalam botol turut disertakan spring yang akan membuatkan bancuhan minuman kita ini lebih cepat sebati dan menjimatkan masa.

 Shaker Shaklee....terima kasih kepada pemilik gambar


Caranya, letak air suam/air sejuk/susu rendah lemah/full cream, sudukan ESP/Milshake + Cinch Shake + milo (atau apa sahaja perisa yang disukai TETAPI bukan air berkarbonat/air panas/air berkafein ye); tutup shaker ketat-ketat dan goncangkannya beberapa ketika.  Sekarang minuman anda dah tersedia.  Selamat menghirup minuman.  Jangan lupa mulakan dengan BISMILLAH dan diakhiri dengan ALHAMDULILLAH.

Berminat nak dapatkan Shaker Shaklee...jangan segan ye, terus contact saya tau.


>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage