Ahad, 6 Julai 2014

ESP ~ SEBELUM, SEMASA, SELEPAS, SELAMANYA

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, dipanjangkan usia sehingga ke saat ni dan menjalani ibadah puasa untuk hari ke 7.  Nikmatnya berpuasa, kan?  Terasa perbezaannya berpuasa dengan mengambil supplement Shaklee bagi membantu badan ni sentiasa cergas sepanjang menjalani ibadah berpuasa.

Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, mesti lagi terasa.  Kandungan susu itu sendiri terdiri daripada air.  Memandangkan bulan puasa ni kita minum air pada waktu sahur dan berbuka, itu tak boleh dijadikan alasan untuk tidak menyusukan si manja.

Ramai yang ambil ESP Shaklee, susu berasaskan soya; NON GMO soya, yang mengakui minuman ni memang membantu dalam pengeluaran susu.  Syukurlah, di samping menjalani ibadah puasa, hak anak itu sendiri tetap diberi keutamaan.

Oh, ya....ESP Shaklee ni kan dikenali sebagai milkbooster, memberikan rasa kenyang yang lebih lama, memberi tenaga untuk buat aktiviti harian dan......menganjalkan payu dara.  Tengok, banyak betul manfaat ESP ni.  

Kita berbalik pada tajuk entry kali ni....ESP ~ SEBELUM, SEMASA, SELEPAS, SELAMANYA...nak tahu lanjut, kita baca testimoni ni ye.

 Ayu Idayu amalkan ESP dari anak dara sampailah sekarang...:-))



Rasa lebih bertenaga dan nampak lebih sihat


 Kulit lebih lembut, cerah dan licin

 
Bagi sesiapa yang masih tercari-cari supplement yang sesuai untuk diamalkan apatah lagi di bulan puasa ni, cubalah ESP.  Memang tak rugi.

Apa? Tak minum soya?  Jangan risau, saya pasti anda akan jatuh cinta berulang2 kali dengan ESP selepas saya beri panduan macam mana nak menikmatinya, sama ada minuman panas, sejuk atau suhu biasa.

Boleh terus beli kat sini ....ESP ye.  Terima kasih.
 

>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage