Sabtu, 31 Mei 2014

RAHSIA COQ HEALTH SHAKLEE

Assalamualaikum.

Bagi pasangan yang masih lagi menantikan untuk menimang zuriat sendiri, tapi belum berhasil, apa kata anda cuba CoQHealth Plus Shaklee hari ini juga.  Jangan tunggu-tunggu....
CoQHealth Plus Shaklee
Sebabnya?  CoQ10 memang boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya akan mula berkurangan apabila usia semakin meningkat atau berkurangan disebabkan pengambilan ubat-ubatan seperti ubat darah tinggi.

KHASIAT COQ10 UTK KESUBURAN WANITA:
meningkatkan kesihatan telur dan kualiti telur terutama pada wanita berusia.

KHASIAT COQ10 UNTUK KESUBURAN LELAKI: 
meningkatkan bilangan sperma dan motility sperm.   Ini bermakna ia membantu mendapatkan sperma yang sihat untuk memastikan kesuburan di tahap maksimum.

Untuk pengetahuan semua, CoQ10 asalnya boleh dihasilkan oleh badan, tetapi ianya akan berkurang apabila usia semakin meningkat.  CoQ10 ini boleh memberi tenaga kepada sel. Dan ia boleh dijumpai dalam organ-organ yang perlu bekerja keras seperti jantung, hati, buah pinggang dan pankreas.  Proses pengeluaran telur, ovulasi dan perkembangan embrio memerlukan banyak tenaga.  Jika tenaga ini tidak mencukupi maka ia mengganggu proses kesuburan itu sendiri.  Maka ianya amat memerlukan CoQ10 yang mencukupi.
"This theory is supported by positive findings in Canadian research conducted in 2009 that showed test group subjects given CoQ10 supplementation produced more and better quality eggs, recorded higher pregnancy rates and gave birth to larger offspring than those who did not receive CoQ10."
>> Zahiti | 019 705135
 >> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage