Isnin, 1 September 2014

PROMOSI SEPTEMBER 2014

Assalamualaikum...

Selesai sudah sambutan Merdeka tahun ni....DI SINI LAHIRNYA SEBUAH CINTA..alhamdulillah.  Seronok tengok perarakan di Dataran Merdeka walau tengok dari kaca tv.  

Bulan SEPTEMBER 2014 memang syok sebabnya pertama kali lah kiranya ni SHAKLEE MALAYSIA buat promosi produk untuk dua produk serentak...MEAL SHAKE...BELI 3 PERCUMA 1 dan COLLAGEN POWDER BELI 6 PERCUMA 1...

Kedua-dua produk ni memang saya dah try...MEAL SHAKE tu sentiasa ada kat rumah.  Minum hari-hari. Saya pun ambil MEAL SHAKE ni campur dengan Performance Drink dan ESP.  Minuman penambah tenaga pagi-pagi hari.

COLLAGEN POWDER pun saya pernah try....beli 2 kotak. Buat minum dan kadang-kadang jadikan masker.  Memang rasa lain bila bangun pagi cuci muka selepas semalaman bermasker dengan COLLAGEN POWDER ni.  Licin dan halus je muka.  Tak pakai banyak pun kalau buat masker. 1 sachet boleh buat 4,5 kali masker... cuma tambah air sikitttt je..pastu tempek kat muka.

Ambil peluang beli semasa PROMOSI ni...boleh kongsi beli n pakat guna dengan adik beradik, kawan-kawan...jadi tak la rasa terbeban nak keluarkan sedikit pelaburan.

Meal Shake yang memang best



Collagen Powder...siapalah yang tak suka

Promosi September...lekas2 grab


>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage