Sabtu, 12 Julai 2014

COQHEALTH ~ ISTIMEWA UNTUK JANTUNG ANDA

Assalamualaikum.

Hari ni hari ke-13 Ramadhan.  Syukur diberikan kemudahan untuk berpuasa dan melakukan aktiviti macam biasa.  Jangan lupa ye, malam lusa, tambahkan bacaan doa qunut dalam solat witir sampailah malam ke-30 nanti.  

Dah pertengahan Ramadhan ni, ramai yang mula rasa mudah penat dan lelah.  Itu antara tanda jantung tidak dapat menjalankan tugasnya dengan baik dan berterusan.  Ini mungkin, antara lain disebabkan oleh CoQ10 (Koenzim Q10 ~ merupakan zat makanan larut lemak yang berfungsi sebagai pencetus tenaga dengan membakar gula dan lemak daripada makanan yang kita ambil) tidak dapat menghasilkan tenaga sekaligus organ tubuh lain tidak dapat berfungsi dengan baik bagi menyokong kehidupan.

Ok, baca ni....


Macam  mana nak pastikan jantung kekal berdegup dan seterusnya membolehkan organ-organ tubuh lain berfungsi?  Adalah disarankan untuk mengambil CoQ Health Shaklee ~~



Kena jaga JANTUNG kita elok-elok, sebab dialah nadi utama untuk kita terus hidup dan meneruskan aktiviti harian.  Sayangi ianya dari seawal mungkin.  SHAKLEE GIVES YOU BETTER LIFE!!!

 

>> Zahiti | 019 705135
>> Perunding Kesihatan dan Kesejahteraan Anda
>> FB: Zahiti Muhammad Hamdi
>> FanPage: Sihat Sejahtera

produk ini bertujuan membantu anda meningkatkan tahap dan taraf kesihatan anda....ianya sentiasa selamat, berkesan dan dijamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nRelate Posts and Homepage